Persoonlijke service is nodig

Onze perceptie van goede marketing is flink verantwoord over de jaren heen. Heel lang geleden waren producten simpel en doorzichtig. Men kon snel de waarde van een product of dienst inschatten zonder te veel poespas. Maar toen kwamen merken en vanzelf gingen bedrijven leren dat het mogelijk is om consumenten te beïnvloeden. Ondertussen worden wij elke dag gebombardeerd met marketingacties. Een belangrijke manier waarop een bedrijf zich nu kan onderscheiden is met haar service. Want wij zijn ondertussen zo gewend geraakt aan een goed en luxueus product dat bedrijven alleen nog maar onze verwachting kan overtreffen met uitstekende service. Dit is alleen niet gemakkelijk voor een bedrijf om te doen. Gelukkig bestaat er iets als een telefoon beantwoord dienst. Een telefoon beantwoord dienst kan namelijk een belangrijk stukje klantcontact overnemen van jouw bedrijf. Dan kan jij zelf focussen op het groeien van jouw bedrijf. Dit is iets wat veel bedrijven kunnen gebruiken, want juist in deze tijd is het kunnen leveren van een bijzondere service belangrijk.

 

Het voorbeeld van een telefoondienst

De telefoon beantwoord dienst van Bizziphone.com is een goed voorbeeld van een telefoon beantwoord dienst. Bizziphone.com kan het beginnende gedeelte van de klantenservice voor jou overnemen. Dat betekent niet dat Bizziphone.com het hun telefoon beantwoord dienst de klanten direct doorverbinden naar jouw bedrijf. Bizziphone.com pakt het begin van het klantenservice-traject op. Ze beantwoorden de inkomende vragen en gaan in gesprek met jouw klanten. De medewerkers van Bizziphone.com worden getraind in alle belangrijke facetten van jouw bedrijf om te zorgen dat hun telefoon beantwoord dienst effectief is. De lastige en echt belangrijke vragen kunnen ze uiteindelijk wel naar jouw bedrijf doorverbinden. Vaak hebben de telefonistes bij Bizziphone.com genoeg expertise in huis om veel van de klantenservice over te nemen. Dan kan jij je in deze tijd focussen op het ondernemen.

 

Wat zijn de kosten?

Een telefoon beantwoord dienst is natuurlijk niet gratis. Bij Bizziphone.com betaal je ongeveer 2 euro per gesprek dat wordt gedaan in de telefoon beantwoord dienst. Daarnaast betaal je bij Bizziphone.com ook een klein bedrag voor elk telefoontje dat moet worden doorverbonden. De kosten zijn afhankelijk van het soort pakket dat je hebt en natuurlijk verschilt het ook per bedrijf. Bizziphone.com is niet het enige bedrijf dat een telefoon beantwoord dienst aan biedt. De keuze is reuze en ik nodig elke ondernemer uit om een kijkje te nemen. Want een groot gedeelte van de service-tijd kan extern gedaan worden waardoor jij meer tijd over hebt voor overleven in deze lastige tijd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *