Linkedin artikelen, wat zijn het?

Linkedin artikelen, wat zijn het?

11 december 2020 0 Door Redactie

Bedrijven zijn maar al te graag op LinkedIn actief, maar komen er ook achter dat het vele plaatsen van berichten en bijdrages veel tijd in beslag neemt. Toch is het goed om als bedrijf zijnde actief te zijn op LinkedIn. Het is namelijk het grootste online zakelijke netwerk en met meer dan miljoenen actieve gebruikers een waardevol platform om aanwezig op te zijn. Het is zelfs zo populair dat steeds meer experts zich naar dit platform begeven en ook echte artikelen gaan delen. Zo kun je als professional niet alleen connecten met personen, familie, kennissen en collega’s, maar leer je ook wat van andere professionals. Een echte LinkedIn specialist weet het, dit delen van interessante artikelen is een basis waar LinkedIn later heel groot in zal zijn.


Het doel van artikelen

Met al die kennis die er te vinden is op dit sociale media netwerk is LinkedIn bij uitstek het platform waar vele professionals komen om kennis te delen en elkaar te inspireren. Zo heeft LinkedIn ook de artikelen tool in het leven geroepen. Ben jij een persoon met veel kennis in een bepaald vakgebied en wil je deze kennis delen met andere personen op Linkedin? Dan is de artikelen tool echt iets voor jou. De opbouw is hetzelfde als een artikel en hier zul je ook de diepte in gaan. LinkedIn specialist weet het zeker, dit wordt een tool die nog veel gebruikt zal worden.

Wanneer je als bedrijf wel de kansen van LinkedIn ziet, maar je er gewoon de tijd niet voor hebt dat is LinkedIn uitbesteden een oplossing. Hiermee geef je het grootste gedeelte van het beheer van LinkedIn uit handen waardoor jij je weer kan focussen op de onderdelen die binnen jouw bedrijf belangrijk zijn. Vele bedrijven gingen je al voor met LinkedIn uitbesteden bij een social media marketing bureau en je zult er zeker geen spijt van krijgen!