Hoe je bezoekers naar jouw blog kunt leiden met Pinterest

Pinterest kan erg handig zijn om het bezoek aan een website of blog te vergroten. Om deze reden kan het niet worden genegeerd door bedrijven die een sociale campagne willen opzetten en willen investeren om hun aanwezigheid en reputatie op internet op te bouwen en te verbeteren. In dit geval kan Pinterest de perfecte tool worden om het verhaal van het merk, zijn missie, waarden en interesses te vertellen, maar ook om relaties met klanten en leveranciers te weven en vaardigheden en capaciteiten te demonstreren. Ten slotte is het de perfecte manier om gebruikers op de hoogte te houden van het laatste nieuws en nieuwe gebruikers binnen te halen. Vanuit dit oogpunt is Pinterest SEO effectief om aandacht te trekken, interesse te wekken, te intrigeren en na verloop van tijd verder te werkenloyaliteit.

Maak een pin voor elke inhoud op jouw blog en bewerk de tekst

Je moet een pin maken voor elke inhoud op je blog en de beschrijving kopiëren, omdat de woorden die je gebruikt SEO-relevantie hebben. Bestudeer en gebruik dus de trefwoorden waarnaar mensen op zoek zijn voor het onderwerp dat in de pin wordt behandeld. Gebruik de tekst om een ​​oproep tot actie in te voegen om mensen te begeleiden bij het lezen van de inhoud op jouw blog.

Hashtag

Op Pinterest SEO werken hashtags hetzelfde als op andere sociale media. Gebruik vervolgens hashtags om je pins met een specifiek onderwerp te identificeren. Vanaf vandaag maakt Pinterest geen verschil tussen gesponsorde en niet-gesponsorde pins. Dus wanneer zoekresultaten op hashtag worden weergegeven , worden de meest recente weergegeven. Probeer zoveel mogelijk pins te maken.

Beheer content

Wees niet degene die altijd over zichzelf praat en gewoon laat zien hoe goed en goed hij is. Zoek, organiseer op borden en waardeer ook de pins van andere pinners. Op deze manier, misschien door je eigen commentaar toe te voegen, je eigen reflectie, geef je je lezers verschillende standpunten. Ze zullen het waarderen en niet alleen zij. Je content strategie op Pinterest wordt ook breder.

Gebruik andere sociale media

Profiteer van de Pinterest SEO tussen de sociale kanalen die je beheert en vergroot de kans om jouw boards bekend te maken op Pinterest. Deel de pins bijvoorbeeld op Twitter of Facebook en nodig mensen uit om je te ontmoeten en jouw inhoud te lezen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *